На сьогоднішньому уроці я хотів би ознайомити вас з методикою проведення діагностування та перевірки працездатності датчика тиску палива, діагностувати несправності в роботі електромагнітних, електрогідравлічних та п'єзофорсунок.
Функціональне призначення системи подачі палива - забезпечення подачі необхідної кількості палива в двигун на всіх робочих режимах. Двигун обладнаний електронною системою управління з розподіленим уприскуванням палива. В системі розподіленого уприскування функції сумішоутворення і дозування подачі паливоповітряної суміші в циліндри двигуна розділені: повітря подається системою повітроподачі, що складається з дросельного вузла і регулятора холостого ходу, а необхідна в кожен момент роботи двигуна кількість палива впорскується форсунками у впускний колектор. Такий спосіб управління дає можливість забезпечувати оптимальний склад горючої суміші в кожен конкретний момент роботи двигуна, що дозволяє отримати максимальну потужність при мінімально можливій витраті палива і за низької токсичності відпрацьованих газів. Керує системою вприскування палива (а також системою запалювання) електронний блок, що безперервно контролює за допомогою відповідних датчиків навантаження двигуна, швидкість руху автомобіля, тепловий стан двигуна, оптимальність процесу згоряння в циліндрах двигуна.
Роботу системи живлення двигуна автомобіля в динаміці можна поспостерігати на прикладі анімаційного ролика, в якому докладно показано принцип роботи всіх складових частин двигуна внутрішнього згоряння, зокрема і системи живлення.
Методика перевірки та очистки паливних форсунок за допомогою спеціального обладнання докладно описано в статті на сайті https://injectorservice.com.ua/injector_clean.php
Датчик тиску палива в паливній рампі встановлений безпосередньо на ній і працює за тензометричним принципом. Датчик тиску палива необхідний у системі для точного дозування палива. За сигналом датчика контролер визначає поточне значення тиску палива в паливній рампі і вносить відповідні корекції для оптимального режиму роботи двигуна, економії пального та зменшення шкідливих викидів з двигуна в атмосферу і є визначальним фактором для точного дозування палива.
Тиск палива, яке подається через форсунки і подається у впускний колектор, повинен бути незмінним незалежно від навантаження. Регулятор, який відповідає за тиск палива автомобіля, повинен правильно розраховувати обсяг вхідного палива в системах з її рециркуляцією. Це дозволяє контролювати тиск бензину всередині паливної рейки, а також тиск всередині впускного колектора. Даний прилад допомагає підтримувати різницю тисків. Він підтримує також і тиск палива на форсунці і повітря у впускному колекторі.
Коли даний регулятор виходить з ладу, то мотор автомобіля починає втрачати потужність, а двигун працює нерівномірно. Щоб не допускати подібного, слід регулярно перевіряти регулятор тиску.
В якості наглядного прикладу, перегляньте відеоматеріал з розбирально-складальних робіт і технічного обслуговування двигуна автомобіля Lexus LX570 у виконанні професійного моториста Ярослава, працівника автосервісу. В своєму відео він докладно показує технологію діагностування двигуна автомобіля загалом та діагностування паливної системи зокрема. У відеоролику він демонтує елементи системи живлення двигуна автомобіля і, поступово дефектує всі деталі, проводить чистку паливних форсунок та їх обслуговування. Зверніть увагу на прийоми роботи та інструменти, що використовуються фахівцем.
Важливо дотримуватись вимог безпеки праці при виконанні даних робіт, не забувайте про це.
Немає коментарів:
Дописати коментар