На сьогоднішньому уроці я хотів би ознайомити вас з методикою проведення розбирально-складальних робіт та технічного обслуговування системи мащення двигуна внутрішнього згоряння автомобілів, а саме: проведення демонтажу двигуна, проведення розбирання двигуна та дефектування деталей системи мащення автомобіля (масляного насоса, масляних ущільнень та прокладок, масляного фільтра), ремонт та збирання двигуна автомобіля.
Основною умовою надійної роботи двигуна внутрішнього згоряння є наявність системи мащення. Ця система повинна регулярно обслуговуватися, що суворо регламентовано заводом-виробником, в першу чергу регулярно замінюватись моторна олива та фільтр. Недотримання термінів щодо заміни основних компонентів та рідин може спричинити за собою не тільки ремонт системи мащення, але і двигуна в цілому.
1-Масляний фільтр; 2-термометр; 3-масляний радіатор; 4-перепускний запобіжний клапан; 5-кран виключення масляного радіатора; 6-маслозабірний фільтр; 7-масляний насос; 8-Редукційний клапан; 9-перепускний клапан масляного фільтра; 10-масляний повнопоточний фільтр; 11- манометр; 12-головна магістраль; 13-корінний підшипник; 14-підшипник розподільного вала; 15-вісь коромисел; 16-масломірний стрижень; 17-заливна горловина.
В іншому ролику Ярослав докладно показує свою роботу по ремонту агрегатів двигуна автомобіля Mitsubishi, по ремонту елементів системи мащення, що впливають на зростання тиску масла в системі, та по ремонту двигуна в цілому. Він використовує багато спеціального та вимірювального інструменту.
https://www.youtube.com/watch?v=YqPG9Z5mmWw
Важливо дотримуватись вимог безпеки праці при виконанні даних робіт, не забувайте про це.
Після перегляду відео коротенько законспектуйте в зошит послідовність дій фахівця автосервісу. До наступного заняття повторіть матеріали з теоретичного курсу по темі "Система охолодження двигуна".
Немає коментарів:
Дописати коментар